02-05

posted June 3rd, 2011, 2:59 pm


average rating: 5.00
post a comment
author comments
view ukiiukii's profile

June 3rd, 2011, 3:14 pm

ukiiukii

reply

You guys.

Have no idea.

HOW LONG I have been waiting to get to this page. I have been chuckling to myself non-stop since all this cross-dressing genderbending talk started.

I don't know what it is about really buff manly guys crossdressing REALLY badly that is just pure comedic gold to me, but it is. Sorry Lochlan, you have zero dignity.

@Shishi Beru: YOU SENSED RIGHT :D
@x a k i: No no I'm glad you pointed it out, I TOTALLY missed it *A*)b But yeah, he really should listen to Lily more. He'd save himself a lot of trouble, although then I wouldn't get to make fun of him as much C:<
@Blyss: I'm sorry blyss, there is nothing dignified about this cross-dressing. The world exists to make Lochlan uncomfortable haha.
@nebellym: HAHAHAHA Now you don't need to imagine it anymore >:D /cackles evilly
@Tallinn: He's pretty unhappy about having to wear women's clothing. Locket made you drool?! Seriously that makes me so happy. That's like, mission accomplished. *A*)b
@bunkun: I honestly just have so many things I want to draw all the time, I never have trouble motivating myself to work. Mostly I just get frustrated with my level of ability and occasionally have to ragequit for a while haha.
:D :D :D :D
@GriddedKnight: IS IT EVER DRESS UP TIME.
@alliasterling: It sure doesn't imply anything good for him :3
@Aya_Yai: THE MOST BEAUTEOUS THAT THE WORLD HAS EVER KNOWN.
@horriblehappenings: Y'know, I should probably feel bad for him, but. I just can't. It's too funny picking on him.
@Lane-Chan: Awesome idea Lane-chan, exactly what I was thinking >:3
@fakecamel: I have been waiting for this moment you have no idea gueugeuguh. Also hiii~! I totally didn't know you were on smackjeeves. /stalks

end of message

February 24th, 2018, 7:52 pm

Advertisement

reply

end of message
user comments

June 3rd, 2011, 3:30 pm

Sutefu

reply

Lochlan, stop your whinin'. D: Your tits are bigger than half the girls reading this comic.

end of message
view Aya_Yai's profile

June 3rd, 2011, 3:56 pm

Aya_Yai

reply

I could see... some hot chicks. xD Pfffffft! But Kian is so sweet! I'm melting~! ^3^

end of message
view Shishi Beru's profile

June 3rd, 2011, 4:34 pm

Shishi Beru

reply

lolol maybe if he doesn't lift up his dress like that, his hairy legs won't give him away XD;
Baww, I think they can totally pull it off, maybe :v
They look much better in a dress than I ever will )8

end of message
view luna637's profile

June 3rd, 2011, 4:54 pm

luna637

reply

Hahaha! The dying roses are a nice touch. Kian actually kind of looks like a kyoot widdle girl. How old is he, anyway? .... And what did Lochlan use for boobs? omolll

end of message
view Blyss's profile

June 3rd, 2011, 5:29 pm

Blyss

reply

Lochlan. Lochlan. There's just no words for such an handsome woman. XD
And Kian is too cute for his own good, seriously. I want to pet his head so bad.

Dear you, this is just getting better and better. Thank you for the awesomeness ! <3

end of message
view shi's profile

June 3rd, 2011, 6:03 pm

shi

reply

UKII! This page made me lol! Those hairy legs and dem melon boobs, so perfect! And Kian... actually looks adorable like that, haha! Oh god... now I want to draw my characters in drag orz

Time to show your true feminine powers, Lochlan! Do it for the money! Oooh, that sounded dirty~

end of message
view Lane-Chan's profile

June 4th, 2011, 12:32 am

Lane-Chan

reply

ohohoho
thank you my dear. cheers to you /clinks glass
OH MAN HAHA, THEY BOTH LOOK- SO MANLY.

end of message

June 4th, 2011, 3:24 pm

Nebellym (Guest)

reply

O- Oh god... o___o

I gotta say, I love how lovingly detailed the fabric of the skirts are.

That being said, I'm pretty sure if they do let Lochlan in it'll be out of pity ^^'' (Kian is totally cute, though )

[Also, thanks again for answering my question on Tumblr! I just realised I hadn't exactly told who I was]

end of message
view Nya's profile

June 4th, 2011, 3:45 pm

Nya

reply

Haha oh man. Comedic gold indeed! :'D

end of message
view DinoDean's profile

June 5th, 2011, 1:15 am

DinoDean

reply

Can't wait for Atherton to get an eye full of Lady Lochlan.

end of message

June 5th, 2011, 3:08 pm

Tallinn

reply

This page could kill me. Like, my fantasies came true ^^ Seriously, Lochlan looks like such a sour old maid XD

end of message
view GriddedKnight's profile

June 6th, 2011, 6:56 am

GriddedKnight

reply

OOOOH Kian is the cutest little cross dresser ever. i just want to pick him up and snuggle him.
And Lochlan looks not half bad, but his boobs hahaha they do look fake. :P love the pink background.

end of message
view bunkun's profile

June 7th, 2011, 9:46 pm

bunkun

reply

OHHHHH. MY. GOD LMAAAOOOLMAOSKJHFDJ
KIAN. WHAAATTT YOU ARE TOO CUTE.

also
panel 2 bg
so hot *A*)))
almost as hot as Lochlan's face in panel 3 (but not quite)

end of message
view DoubleStroke's profile

June 15th, 2011, 5:09 pm

DoubleStroke

reply

the boobs - come on - no one will fall for that, haha! : D
but really, nice page!

end of message
view Faery Goddyss's profile

October 7th, 2011, 9:24 pm

Faery Goddyss

reply

This comic is pure gold, pure freakin gold! I laughed so hard at Lochlan's outfit, and cooed so much at Kians. LOLOLOL!

end of message
view phoenix_xxx's profile

July 19th, 2012, 9:39 am

phoenix_xxx

reply

Kain is so cuuuuuuuuuuuuuuuuute X3

end of message
view MegaAnimeFreak7's profile

August 11th, 2012, 5:10 pm

MegaAnimeFreak7

reply

Aha ha ha ha ha ha ha!! He looks so disgusting!! XDD

end of message
view Pandapal's profile

November 27th, 2012, 2:36 pm

Pandapal

XD

reply

That's it. I'm adding this to my favorites.

end of message

February 22nd, 2013, 2:04 pm

gentlechaos

reply

those breasts look ... convincing

end of message
post a comment